יום שני, 13 בפברואר 2012

דלתות מעוצבות

דלתות מעוצבות הן דבר שכל אחד היה חפץ להתקין בביתו. אבל לפני שממהרים לבחור דלתות מעוצבות מעץ לחלל המגורים, מומלץ לבצע מחשבה מקדימה ולבדוק את האופציות הקיימות בשוק, את סגנונות העיצוב וכן את טווח המחירים הקיים. 
בדיקה מוקדמת ומעמיקה תאפשר לכם מפה רחבה של מגוון האפשרויות העומדות לפניכם וכך תוכלו להגיע לידי החלטה משותפת, חכמה ונכונה. גם אם כבר הגעתם לידי החלטה, התייעצות עם מכרים בעלי טעם טוב או עם אנשי מקצוע בתחום היא מומלצת. כדאי לקבל חוות דעת נוספות מאנשים ולא רק על פי בדיקה אישית שלכם.

מגוון רחב של דלתות מעוצבות

בשוק קיימות דלתות מעוצבות רבות. המבחר הוא רב והעיצובים שונים ולעתים הדבר עשוי לבלבל מעט. משום כך כדאי להתמקד בדלתות המוכרות והסטנדרטיות שנמצאות בבתים רבים והן פופולאריות ומוכרות.
דלתות מעץ למשל, הן דלתות פופולאריות ביותר בקרב בונים ומשפצים בשנים האחרונות. דלתות אלו יקרות והן ממש כמו רהיטים, משמשות לנוי. בתוך הדלתות הללו משלבים לרוב חלונות ובנוסף, מעצבים אותן עם ידיות מתכת שוהות. מי שמזמין את הדלתות יכול לבקש להוסיף לדלתות אלמנטים שונים ומשונים. 
לעיתים יש מזמינים שמגזימים עם התוספות לדלתות והן נראות מצועצעות ומגוחכות יתר על המידה. מסיבה זו רצוי להתייעץ עם מעצב דלתות טרם הבחירה.

דלתות יכולות להיות מורכבות גם ממתכת. המחיר שלהן נמוך יותר מדלת עץ רגילה. אך אם החלטתם לקנות דלתות מעוצבות ממתכת, קחו בחשבון כי הן פעמים רבות יקרות הרבה יותר מדלתות עץ מעוצבות.  דלת מתכת עם נעילת צילינדר מאמצעה, כוללת ארבעה עוקצים בארבע כיוונים שונים. 
מחירה נמוך יותר מאשר הדלת המעוצבת וניתן להשיגה היום בעיצובים וצבעים חדשניים. דלת מתכת מעוצבת. בדומה לדלת העץ המעוצבת, גם זו יקרה ובעלת מראה קלאסי. ניתן לקבלה בכל גודל רצוי. מחירה מתקרב למחיר דלת מעוצבת מעץ מלא. גם בדלתות מעוצבות ממתכת ניתן לשלב אלמנטים שונים כמו חלונות ושאר מתכות מפורזלות.
אחד הטרנדים שקיימים בשוק הוא להתקין דלתות שהן עתיקות מאד ופירקו אותן ממבנים ישנים כמו טירות, מנזרים, ארמונות וכו'. לאחר שהן נלקחות משפצים אותן והופכים אותן לתפקד כדלתות כניסה. דלתות משופצות ועוברות תיקון כללי הכולל: שיוף, צביעה מחודשת, עישון העץ כנגד מזיקים, התקנת מנעולים כנגד פורצים וכו'.

דלתות מעוצבות ותכונות ייחודיות

דלתות מעוצבות יכולות להיות בעלות תכונות ייחודיות כגון: דלתות החוסמות רעשים. דלתות אלו יהיו  עשויות עץ או מתכת. בתוך הדלת יהיו חומרי איטום שהנם בולעי רעש. 
מחירים של דלתות מעוצבות אלו הם יקרים מאד בשל התכונה הייחודית שלהם והעובדה שהן חוסמות רעש כמעט לחלוטין.